Середа, 14.11.2018, 18:47
СТРІЧКА
СТРІЧКА НОВИН
Цікаво
Статистика
Головна » 2010 » Січень » 15 » Чоловіки не вимруть: Y-хромосома забезпечує виживання людини як біологічного виду
17:59

Американські науковці "відмінили" вимирання чоловіків на Землі, яке, за деякими прогнозами, може статися вже через 125 тисяч років через зникнення Y-хромосоми.

Фахівці з американського Массачусетського технологічного інституту прийшли до оптимістичних висновків за результатами новітніх порівняльних досліджень Y-хромосом людини і найбільш схожого на нього по своєму генетичному будові тварини - шимпанзе.

Вони виявили, що між їхніми Y-хромосомами існує 30% відмінностей, хоча всі інші частини ДНК відрізняються в цих двох біологічних видів лише на 2%. При цьому науковці з'ясували, що саме завдяки чоловікові, точніше, Y-хромосомі, що знаходиться в його організмі, людство виявилося здатним до швидкої біологічної еволюції, пристосовуючись до зміни навколишнього середовища та соціальних умов.

Таким чином, заявили вони, Y-хромосома є не реліктовим і відмираючим елементом генома людини, а генетичною структурою, що забезпечує його виживання як біологічного виду.

Зроблене науковою групою на чолі з професором Девідом Пейджем відкриття повністю змінює уявлення про цю хромосому, що визначає стать при зародженні живого організму і є тільки у чоловіків.

Кілька десятиліть тому було встановлено, що Y-хромосома в міру еволюції швидко зменшується в розмірі. У наукових колах навіть заговорили про еволюційне біологічне "згасання" і занепад чоловічої частини людства.

Так, були проведені підрахунки, які приголомшили весь науковий світ. Згідно з ними, Y-хромосома, що з'явилася 300 мільйонів років тому, при постійній динаміці її "всихання" повинна повністю "зійти на ні" через 125 тисяч років. Після закінчення цього терміну наука передбачила зникнення з лиця землі останнього чоловіка.

А інший науковець, професор Дженні Грейвс з Австралійського національного університету заявила, що чоловіки можуть зникнути через п'ять мільйонів років.

ТАКОЖ ЧИТАЙТЕ:
Переглядів: 439 | Додав: kruk | Рейтинг: 0.0/0 |