Субота, 18.11.2017, 11:37
ЛЕНТА НОВОСТЕЙ
Партнери
Load...
Статистика
Головна » 2010 » Січень » 12 » До Землі наближається незвичайний астероїд. Це може бути створений людиною об'єкт
16:31
Читай новини на сайті "Голос UA на РФ"

Астрономи виявили загадковий астероїд, параметри орбіти якого змушують припускати, що це може бути створений людиною космічний апарат. У середу він наблизиться до Землі на мінімальну відстань.

Повідомлення про виявлення цього небесного тіла було опубліковано на сайті Центру малих планет Міжнародного астрономічного союзу в понеділок увечері, передає РИА "Новости".

Згідно з розрахунками вчених, астероїд, що одержав позначення 2010 AL30, має розміри близько 10-15 метрів. У середу, близько 12.48 за Грінвічем (15.48 мск) він зближуватиметься із Землею на мінімальну відстань - 128 тисяч кілометрів, що майже втричі вище за орбіту місцерозташування геостаціонарних супутників.

"Цей об'єкт... має період обертання один рік - отже, це скоріше створений людиною об'єкт, ніж природне небесне тіло", - зазначають італійські астрономи Ернесто Гуїдо і Джованні Состеро з обсерваторії Реманцакко, які отримали знімки астероїда.

Разом із тим, американський астроном Алан Харріс, старший науковий співробітник Інституту космічної науки, вважає, що орбіта відкритого астероїда не є чимось незвичайним і не схожа на звичайні орбіти космічних апаратів.

У період максимального зближення із Землею астероїд 2010 AL30 можна буде спостерігати в сузір'ї Риб, у сузір'ї Оріона та сузір'ї Тельця як зірку 14-ої величини, але розгледіти її можна буде тільки в телескоп.

ТАКОЖ ЧИТАЙТЕ:
Load...